Το νέο μάρκετινγκ είναι η ικανοποίηση του πελάτη

Μοιράζομαι μαζί σας μια προσωπική μου εμπειρία.

Πρόσφατα έπρεπε να πάω στην αποθήκη ενός μεγάλου καταστήματος για να παραλάβω κάτι που είχα παραγγείλει. Η αποθήκη βρισκόταν σε βιομηχανική περιοχή στην οποία  γίνονταν και κάποια έργα με αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι κλειστοί και να μην μπορώ να κατευθυνθώ προς την οδό που ήθελα.

Επικοινωνώ με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας για να ζητήσω να με βοηθήσουν και απαντά μια κοπέλα με όχι και ιδιαίτερα ωραίο τρόπο. Αφού της εξηγώ τι έχει συμβεί, δεν απαντά και  αφήνει τη γραμμή ανοιχτή, ούτε καν σε αναμονή,  με αποτέλεσμα να ακούω κάποιους θορύβους και συνομιλίες της μέχρι τη στιγμή που την ακούω να λέει : “Δημήτρη κάνε το GPS”.

Η συγκεκριμένη εταιρεία επενδύει πολλά χρήματα στη διαφήμιση κάθε μήνα όμως έχει παραλείψει να εκπαιδεύσει επαρκώς το προσωπικό της το οποίο την εκθέτει. Καμία διαφήμιση, καμία ενέργεια μάρκετινγκ δεν έχει νόημα όταν δεν υποστηρίζεται από εκπαιδευμένο κι ευγενικό προσωπικό.

Το νέο μάρκετινγκ είναι η ικανοποίηση του πελάτη!! Αν η εταιρείες δεν εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους θα δυσκολευτούν να δούνε τους στόχους τους να υλοποιούνται.

 

Call Now Button