Η ιστορία ενός brand

Το πιο σημαντικό στοιχείο της μάρκας σου είναι η ιστορία σου και όχι το λογότυπο, οι φωτογραφίες, και τα χρώματα. Η ιστορία σου θα δώσει απάντηση στο μεγάλο ΓΙΑΤΙ! Γιατί επέλεξες αυτό το χώρο, γιατί φτιάχνεις αυτό το προϊόν, γιατί θέλεις να προσφέρεις αυτή την υπηρεσία.

Οι άνθρωποι αγοράζουν όχι αυτό που τους αρέσει αλλά αυτό που τους είναι οικείο, αυτό το οποίο εμπιστεύονται ή από κάποιον που εμπιστεύονται. Και γι αυτό το ζητούμενο είναι η ιστορία σου να προβάλλει τις αξίες σου, να μεταδώσει κάτι αληθινό με το οποίο οι άνθρωποι μπορούν να συνδεθούν και κάτι το οποίο μπορούν να εμπιστευθούν.

Η ιστορία σου πρέπει να περνάει σε οποιοδήποτε σημείο κι αν σε συναντήσει ο υποψήφιος πελάτης, στην ιστοσελίδα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο φυσικό κατάστημα. Η ιστορία σου αγγίζει ένα συναίσθημα στον καταναλωτή και τον κάνει να σ’ εμπιστευθεί τόσο, ώστε να επιλέξει εσένα και όχι κάποιον άλλο.

 

Call Now Button